معرفی شهر تبریز

شهر تبریز در ناحیه  آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شهر تبریز قطب اقتصادی ناحیه بوده و به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت ترکیه و اروپا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

این شهر؛ یک شهر صنعتی و کشاورزی می باشد. صنایع دستی و فرش دستبافت تبریز شهره فراوانی دارد.

شهر تبریز دارای تاریخی طولانی و پر فراز و نشیب می باشد. تاریخ این شهر با کشف تمدن های باستانی به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد.

ارائه دستگاه حضور و غیاب در تبریز توسط نمایندگی رسمی گروه مهندسی رسا

گروه مهندسی رسا ارائه کننده انواع دستگاه حضور و غیاب در تبریز (تشخیص چهره و اثر انگشتی و کارتی) (برند zkteco), تجهیزات بازرسی از قبیل گیت بازرسی ؛ راکت بازرسی و … , گیت تردد , انواع نرم افزارهای حضور و غیاب متناسب برای انواع مشاغل در شهر تبریز و استان آذربایجان شرفی می باشد.

محصولات این شرکت از کیفیت بالایی  برخوردار بوده و دارای گارانتی معتبر می باشند.

ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان ؛ از الویت های کاری این شرکت می باشد. کادر مجرب این شرکت در هر زمان جوابگوی سوالات و مشکلات مشتریان می باشند.

ارائه کلیه خدمات فروش و پشتیبانی در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی توسط نمایندگی این شرکت در شهر تبریز انجام می پذیرد.

https://www.rasacorporation.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d8%ba%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2/